https://espgroup.ir

جست و جو در محصولات

sentiment_very_dissatisfied محصولی برای نمایش یافت نشد .
search
گارانتی و خدمات پس از فروش تاثیری بر قیمت نهایی یک محصول را دارد گارانتی و خدمات پس از فروش تاثیری بر قیمت نهایی یک محصول را دارد

با سلام خدمت مخاطبین محترم 

برآن شدم هرچند کوتاه توضیحاتی درخصوص دربهای اتوماتیک و قیمت این محصول که در بازار با مبالغ مختلف در دسترس شما دوستان قراردارد در میان بگذارم و بتوانم راهنمایی و مشاوره ای هر چند کوتاه درخصوص این محصول انجام داده باشم .

دربهای اتوماتیک عمدتا ساخت کشور ایتالیا بوده و با استقبال فراوان مردم در ایران ،صنعت گران کشورمان اقدام به تولید ومشابه سازی این محصولل در ایران نیز نمودند در کنار این اقدام برخی تجار نیز اقدام به واردات این کالااز کشور چین نموده تا بتوانند از لحاظ قیمت سهم خوبی را در بازار فروش این محصولات داشته باشند . 

پس با توجه به توضیحات بالا از این محصول مدلهای متنوعی در بازار وجود دارند که با قیمتهای بسیار متفاوتی ارائه میگردند . به نظر من اولین نکته برای خرید درب اتوماتیک خریداری این محصول از مکانهایی است که سابقه خوبی در ارایه خدمات پس از فروش داشته باشند . دومین نکته نصب صحیح این سیستم ها میباشد یا به طور واضح شما اگر بهترین جنس را خریداری نموده اید اما نصاب ،دقت و یا تجربه کافی برای نصب محصول را نداشته باشد شما را تا بی نهایت دچار هزینه های اضافه نموده و به شماآسیب می رساند  و سومین نکته استفاده از محصول متناسب با میزان تردد و سنگینی درب می باشد .

برخی از خریداران این محصولات برای پایین آوردن هزینه های نهایی اقدام به خرید درب اتوماتیک نموده و نصب این کالا را به افراد ی میدهند که هیچ مکان مشخصی نداشته که اصطلاحا ما به این افراد نصابان دوره گرد میگوییم  این افراد در خدمات پس از فروش و گارانتی پاسخ گوی شما نبوده و پس از چند بار تماس شما دیگر پاسخگوی شما نخواهند بود و وقتی شما به محلی که ارآنجا محصولتان را خریداری نموده اید مراجعه مینمایید فروشنده مسئولیت نصب سیستمی که شما به فردی دیگر سپرده اید قبول نداشته و از ارایه گارانتی نیز به شما شانه خالی مینماید. مجموعه الکتروسیستم پارس اقدام به تولید و سفارش سازی این کالا نموده و از با تجربه ترین نصابها برای محصولات خود استفاده نموده و کلیه محصولات خود را با36 ماه ضمانت به بازار معرفی نموده  و در طول مدت این 36 ماه ضمانت ، سیستمهای نصب شده به صورت هر 9 تا 10 ماه یکبار در شیراز و یا شهرستانهای دارای نمایندگی سرویس و آچار کشی میگردند .با این کار خیال مشتری از درب اتوماتیک خریداری شده بسیار راحت بوده و نگران گارانتی و خدمات پس از فروش آن نخواهند بود . ،

امیدوارم با توضیحات ارایه شده توانسته باشم  راهنما و مشاورخوبی در خرید درب های اتوماتیک برای شما باشیم . 

 

برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد شوید !

0 دیدگاه برای این پست ثبت شده