https://espgroup.ir

جست و جو در محصولات

sentiment_very_dissatisfied محصولی برای نمایش یافت نشد .
search
راهنمای کد دادن ریموت درب اتوماتیک راهنمای کد دادن ریموت درب اتوماتیک

درود برشما 

ریموت در بهای اتوماتیک غالبا با فرکانسهای مشابه ای تولید میگردند . شرکتهای بزرگ تولیدی درب بازکن های اتوماتیک هرکدام برای خود فرکانسهای اختصاصی داشته و معمولا ریموت هر برند فقط مختص محصولات همان برند خواهد بود . 

در سالهای گذشته برخی از تولید کنندگان ریموت در ایران وکشورهای دیگر توانستند به کد های فرکانسی این ریموتها دست پیدا کنند و اقدام به کپی این فرکانس ریموتها در غالب های دیگر شده و ریموت های خارجی گران قیمت را با قیمت ارزان تری وارد بازار نمایند . 

به طور کلی ریموتها به 3 دسته کد فیکس - کد لرن - کد هاپینگ تقسیم شده اند 

ریموتهای کد فیکس که در پشت ریموت 8 تا 10 میکروسویچ قرارداشته که شما میبایست به ترتیب این سویچها را مطابق سویج دستگاه اصلی چید مان نمایید قبل تر بجای میکروسویچ با لحیم کاری این کد دادن صورت میگرفت و کاررا برای استفاده کنندگان سخت مینمود . 

ریموت های کد لرن که معمولا با فرکانسهای 433 و 315 موجود می باشد. نحوه کد دادن این ریموتها به این ترتیب می باشد که در مدار فرمان دکمه ای با مشخصه LRN وجو دارد که پس از فشردن این دکمه مدار فرمان توسط LED ویا صدای بیپ عکس العمل نشان داده و آماده پذیرش ریموت جدید می باشد و شما میتوانید در همین لحظه شستی ریموت خود را فشارداده و همان LED که قبلا روشن شده است شروع به چشمک زدن می نماید و شما متوجه خواهید شد که ریموت جدید با موفقیت کد داده شده است . این عمل در مدار فرمان های مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد که در بخش های دیگر توضیح خواهیم داد . باید توجه داشتته باشید اشتباه در کد دادن ریموت ممکن است منجر به پاک شدن کلیه ریموتها گردد . 

ریموتهای کد هاپینگ نیز به مانند ریموت های کد لرن کد داده میشوند اما فرق ریموتهای کد هاپینگ با ریموتهای لرنی را میتوان در امنیت بیشتر و اینکه ریموتهای کد هاپینگ را نمیتوان با ریموتهای بلوتوثی و یا دستگاههای کد خوان کپی نمود و همین امر باعث میگردد امنیت مکان شما بیشتر گردد .

شرکتت الکتروسیستم پارس توصیه میکند برای افزایش ریموت و یا کد دادن ریموت جدید از ریموتهای بلوتوثی استفاده نگردد .

در صورت نیاز به ریموت در شیراز با ما در تماس باشید 

 

 

 

 

 

برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد شوید !

0 دیدگاه برای این پست ثبت شده