https://espgroup.ir

جست و جو در محصولات

sentiment_very_dissatisfied محصولی برای نمایش یافت نشد .
search
راهنمای خرید کرکره های اتوماتیک راهنمای خرید کرکره های اتوماتیک

در دو قسمت قبل درمورد تیغه های آلومینیومی و مدلهای مختلف آن صحبت کرده و در این قسمت میخواهیم شما را با انواع موتورهای موجود در بازار آشنا کنیم .

بالابرنده های تیغه های آلومینیومی یا همان موتور رول آپ برای مصارف غیر صنعتی در 3 مدل تولید شده و در بازار موجود می باشد 

1- موتورهای سانترال - این موتورها که برای دربهای کاسه فنری قدیمی طراحی  وتولید میشد ودر گذشته طرفداران زیادی داشت و عموما مغازه های با کرکره های پنجره ای فولادی قدیمی میتوانستند به راحتی همان درب قدیمی را با نصب این موتورها اتوماتیک کرده وبسیار مقرون به صرفه بود اما هزینه های نگهداری کاسه فنر بسیار زیاد بوده و اگر فنر دربی شکسته بود صاحب درب متوجه نمیشد و این شکسته شدن فنر باعث میشد موتور با توان بیشتری درب را بالا ببرد و رفته رفته به موتور آسیب میرساند و صاحب مغازه زمانی متوجه میشد که دچار هزینه های بالای تعویض موتور ویا تعویض چرخ دنده ها میگردید. لذا با ورود تیغه های آلومینیومی و ورود موتورهای جدید تر این نسل موتور به طور کل از بازار جمع آوری گردید. اما این مدل موتور هنوز طرفداران قدیمی خود را دارد و حاضر هستند با قیمت بالاتری از این تکنولوژی قدیمی که بسیار با امنیت تر و کم صدا تر و پرسرعت تر از موتور های جدید است استفاده نمایند . نصب این موتور ها نیاز به تخصص خاصی داشته و بندرت میتوان نصاب خوبی برای این موتور ها پیدا نمود . برای پیدا نمودن این نصابها میبایست به شرکتهای با قدمت بیش ار 15 سال مراجعه نمایید . نصب این موتور ها با محاسبه فنر ها و نصب کاسه و فنر بصورت یکجا بوده  و نیاز به تجربه بالایی برای نصب دارد . برخی از تعمیرکاران ناآشنا با این سیستم سریعا به مشتری پیشنهاد تعویض موتور را داده که علت اصلی این پیشنهاد  همان عدم تجربه ایشان بوده . این مدل موتورها در زمان قطع برق بوسیله یک سیم که از ته موتور خارج شده و با کشیدن آن موتور خلاص میگردید به صورت دستی و با کمک قدرت فنرها درب به سمت بالا یا پایین حرکت میکرد. 

این خلاص کن ها میبایست در قسمت بیرون درب نصب میگردید و برای حفظ امنیت ، سیستم خلاص کن این موتور ها در جعبه فلزی بسیار محکمی قرار میگرفت تا به راحتی دچار آسیب و مورد دستبرد قرارنگیرند به این جعبه ها سیستم خلاص کن گاوصندوقی میگویند علت استفاده نام گاو صندوق در این سیستمها همان محکم بودن و غیر قابل دسترس بودن این دستگاهها بود . از سازندگان معروف این سیستمها میتوان beninca- nice- facc elesamic-somfy نام برد . 

برای خدمات دربهای قدیمی برخی شرکتهای چینی نیز اقدام به تولید این موتور ها نموده که امروزه در بازار موجود می باشد . 

 

برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد شوید !

0 دیدگاه برای این پست ثبت شده