https://espgroup.ir

جست و جو در محصولات

sentiment_very_dissatisfied محصولی برای نمایش یافت نشد .
search
راهنمای خرید کرکره اتوماتیک (قسمت چهارم) راهنمای خرید کرکره اتوماتیک (قسمت چهارم)

در قسمت قبل در خصوص موتور های کرکره های اتوماتیک صحبت کردیم . پس از موتور سانترال (موتوربا کاسه وفنر) قصد معرفی موتورهای توبلار را داریم که در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد . 

موتورهای توبلار که در داخل درام و یا محور درب اتوماتیک قرار میگیرد . این نوع موتورها اوایل برای پنجره های اتوماتیک کاربرد داشت و پس از مدتی از این موتورها با توان های بالاتری نیز تولید شد و در دربهای اتوماتیک نیز ار این نوع موتور استفاده میگردد . این موتورها فضای بسیار کمی را اشغال مینمایند و همین موضوع باعث گردید تا طرفداران زیادی را به خود جلب کند . در اوایل تولید این سیستم واردکنندگان این محصول ، موتورها را از کشور ایتالیا که پرچم دار دربهای اتوماتیک در دنیا محسوب میشود وارد نموده و روانه بازار ایران کردند که پس از گران شدن نرخ ارز وارد کنندگان برای پایین آوردن قیمت سفارشات خود را به کشور چین داده و از این کشور مدلهای بیشماری با برندهای مختلف روانه بازار ایران گردید. در موتورهای تولید چین از قطعات با کیفیت پایین تری استفاده میگردد که متاسفانه این موتورها پس از مدتی به علت فرسایش قطعات در گیربکس و چرخ دنده ها سریعا به صدا می افتند و استفاده کنندگان را دچار مشکل میکنند لذا توصیه مجموعه الکتروسیستم پارس به مشتریان عزیر این می باشد که حدالمقدور از این موتورها استفاده نکرده تا در هنگام باز یا بسته شدن درب با صدای دلخراشی مواجه نشوند خصوصا در آپارتمانهایی که در ورودی آپارتمان زیر واحد ها قرار گرفته و در آخر شب با صدای بیشتری مواجه میگردند . 

تعمیرات این موتورها نیز بسیار سخت می باشد و برای دسترسی به موتور می بایست کل درب پیاده شده تا بتوان به موتور که در داخل محور میباشد دسترسی پیدا کرد . قیمت این موتورها از تمامی موتورهای مخصوص کرکره پایین تر بوده و به همین علت مشتریان با توجه به پایین آمدن هزینه نهایی و همچنین فضای بسیار کمی که این موتورها اشغال مینمایند وسوسه شده و ممکن است اقدام به خرید نمایند . 

این موتورها برای فروشگاهها یی با متراژ10 متر مربع  می تواند گزینه مناسبی بوده چون سرو صدای موتور به کسی آسیب نمی رساند و درب فروشگاهها عموما در شبانه روز دو بار بیشتر باز و بسته نمیگردند . همچنین پارکینگها اختصاصی که برای یک ماشین یا دو ماشین طراحی شده باشند . مصرف این موتورها برای حفاظت پنجره ها نیز میتواند گزینه مناسبی باشد . 

از این موتور برخی شرکتها مدل 24 ولت نیز تولید کرده اند که بندرت در بازار موجود می باشد . این مدل موتورها با مدار فرمانهای دارای باطری پشتیبان کار کرده و مشتریان میتوانند در زمان قطع بودن برق نیز از درب اتوماتیک استفاده نمایند . 

از این موتور در شیراز و پروژه های مختلفی توسط مجموعه الکتروسیتم پارس نصب گردیده .

برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد شوید !

0 دیدگاه برای این پست ثبت شده